Prøvekveld sykkelklær

Arrangør: Støren Cykleklubb

Tid

Det blir prøving av den nye kleskolleksjonen fra Bioracer før spinningtimen på Bjørgen treningssenter 22. januar 2019. Det er mulighet for prøving fra 16.30 frem til spinningtimen starter 18.15. I dette tidsrommet stiller Adrian fra Bioracer med gode tips både for å finne riktig størrelse og til behandling av klærne for lang levetid.

Det anbefales at de som planlegger kleskjøp faktisk prøver for å få en best mulig opplevelse på sykkelsetet!

Vi håper at de som bor på Støren, eller har mulighet, stikker innom tidligst mulig slik at ikke alle kommer og prøver 18.15...

Husk at dette blir den eneste muligheten for prøving. Det vil bli hver enkelt medlem som bestiller klær på nettsiden til Bioracer. Støren CK vil ikke ha prøvesett liggende for prøving senere!