Årsmøte 2020 er avholdt

Postet av Støren Cykleklubb den 12. Nov 2020

Ni medlemmer møtte opp på Natursenteret for å gi sin støtte til klubben slik at årsmøtet kunne gjennomføres.

Det ble ikke de helt store endringene som den enkelte medlem vil merke noe til, men det må likevel nevnes at Lars Solheim, som har sittet i styret siden klubben ble startet i 2007, takket for seg som økonomiansvarlig på årsmøtet. Styret, årsmøtet og resten av klubben vil takke Lars for den gode jobben han har gjort for klubben. Selv om han forlengst har flyttet fra Støren, og egentlig ikke sykler så mye selv lengre, har han altså stilt opp for oss medlemmer likevel. Lars blir erstattet av Geir Ivar Rønning.

De resterende rollene i klubben ble uforandret. Det vil si at Knut Atle Stene Andersen fortsetter som leder og Bjørn Wang som styremedlem med ansvar som sekretær. Det som tidligere ble kalt revisor er erstattet av en kontrollkomite, men Gunnar Bekken og Jon Lien fortsetter som før i den nye rollen. Til valgkomite ble valgt Harald Sotberg og Atle Tilseth.

Dokumenter fra årsmøtet:

Årsmøteprotokoll for 2019 Støren CK rev 25062020[229].pdf