Årsmøte 2018 vel gjennomført

Postet av Støren Cykleklubb den 23. Mar 2018

Årsmøtet for 2018 ble gjennomført uten store overraskelser 22. mars på Støren vegkro.

Dirigent Knut Atle Andersen styrte møtet og Tove Beate Dahle refererte. Årsberetningen for 2017 ble opplest av Ketil Andreassen og Knut Atle og økonomi ble gjennomgått av Lars Solheim, som også la frem budsjettet for 2018.

Det var ingen innkommende forslag og heller ingen endring i kontingent for 2018.

Organisasjonsplanen punkt 10, øvrig økonomisk støtte, ble av styret foreslått endret. Forslaget innebærer en trapp for støtte avhengig av hvor mange ritt det deltas i. Sentralt i forslaget er kravet om bruk av godkjent drakt, noe som styret håper stimulerer til at enda flere går til anskaffelse av den nye drakten i respekt for våre sponorer som tross alt står for brorparten av inntektene. Det ble forøvrig kommentert at denne støtten er høyst frivillig...

Til slutt ble det avholdt valg. I den anledning ble Tove Beate Dahle takket av for sin jobb som sekretær i styret. Ny sekretær, og forøvrig eneste endring, ble Bjørn Wang.

Referat årsmøte 2018